KOMBİNLİYORUM : BLAZER CEKET

Kızlar yarın hepimizin bu sezon çokça gördüğü blazer ceketlerden giyelim mi? Sonbaharın başından beri bu ceketlerin her türlüsünü gördük. Tüm markaların vitrinlerinde ünlü bloggerların gardroplarında ve hatta burada sokaklar da bile. Aslında bu parçalar yeni değil yıllardır var. 60'ların ince bellerinde, 80'lerin kabarık kollarında, 90'ların büyük yakalarında ve şuan her yerde. 




Peki biz günümüzde nasıl kullanabiliriz. Mesela daha spor ve şık bir hava yakalamak istiyorsak. Altına bir skinny jeans veya mom jeans, aslına bakarsanız her türlü kot pantolon yakışır. Ceket içine basic bir tişört, bu düz beyaz veya siyah da olabilir veya çizgili bir tişörtte olabilir.


Missoni


Oscar de la Renta


Veronica Beard

Yada dilerseniz etek ceket veya pantolon ceket şeklinde takım olarak kullanıp, istediğiniz aksesuarlar ile kombinleyip kendi tarzınıza göre bir görünüm oluşturabilirsiniz. Takım şeklinde kullanırken gideceğiniz yere uygun ayakkabılar ile görünümünüzü değiştirebilirsiniz. Eğer işe topuklu ayakkabıyla gidenlerdenseniz bir stiletto ile çok zarif bir kombin oluşturabilirsiniz. Veya kalın topuk bir bot ile daha rahat bir tarz yakalayabilirsiniz. 
Okula giden arkadaşlar ise beyaz sneakers ile gayet cool bir görünüme sahip olabilirler. İstediğiniz kadar yaratıcı olabilirsiniz. Ama ben hep şunu söylüyorum. İçinde nasıl mutlu hissediyorsan öyle giyin. Böyle söyleyince sanki çok önemli laflar eden birinin havasına bürünmüş gibi durdum ama hahaha hiç de öyle değilim kızlar. Hani derler ya içinde nasıl rahat ediyorsanız öyle giyinin ben buna katılmıyorum aslında.Rahat giyinmek seni mutlu ediyorsa ona lafım yok öyle giyin ama eğer şık görünmek dışardan bakınca çok uğraşılmış gibi durmaktan hoşlanıyorsan bırak rahatlığı nasıl mutlu oluyorsan öyle giyin.
Sanırım biraz fazla gaza geldim. Her neyse son olarak size fikir vermesi için birkaç öneride bulunup kapatıyorum. Hayırlı akşamlar çok öpüyoruuum.



ZARA - 399,95


ZARA CEKET - 449,95
ZARA PANTOLON - 249,95


BERSHKA - 149,95


BERSHKA - 179,95


STRADIVARIUS - 59,95


ZARA - 299,95


STRADIVARIUS - 109,95


MANGO - 279,99




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar